اجرای استراتژی ،ارزیابی متوازن و تجزیه و تحلیل سودآوری از دیدگاه استراتژیک
پارسا عالیپور | چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۴ ق.ظ |
۰ نظر
برنامه ریزی و تصمیم گیری های استراتژیک در سازمان ، نیامند مجموعه وسیع تری از اطلاعات مدیریت بهای تمام شده است اطلاعاتی که فراتر از تنها بهای تمام شده تولیدی محصول می باشد . اطلاعات بهای تمام شده راجع به مشتریان عرضه کنندگان و طراحی محصولات مختلف ، نمونه ای از اطلاعاتی است ، که در تصمیم گیری های استراتژیک و اهداف استراتژیک سازمان با اهمیت هستند . در این فصل از کتاب به تعریف استراتژی و مدیریت بهای استراتژیک پرداخته می شود . سپس انواع استراتژی مطرح و ابزار ها و روش های مختلف برای اجرا یا پیاده سازی ...
- ۹۹/۰۴/۱۸